მომხმარებლის განცხადებები და გარანტიები 

 

წინამდებარე წესებსა და პირობებზე თანხმობითთქვენ ადასტურებთ დაეთანხმებითრომ:

 

თქვენ ხართფიზიკური სრულ ქმედუნარიანი პირი (მინიმუმ 18 წლისანსაქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად უფლებაუნარიანი იურიდიულიპირირომელიც არ იმყოფება რაიმე სახის ზემოქმედების ქვეშარ ხართევროკავშირის მოქალაქე ან ევროკავშირის წევრი ქვეყნის რეზიდენტი პირი ანევროკავშირში დაფუძნებული იურიდიული პირი და პლატფორმების სერვისებისგამოყენების დროს არ იმყოფებით ევროკავშირის ტერიტორიაზედა არ ხართპირივისთანაც ტრანზაქციები აკრძალულია ეკონომიკური ან სავაჭროსანქციებით და თავისუფალი ნების გამოვლენის საფუძველზე.

 

თქვენ მიერ წარმოდგენილი ყველა ინფორმაცია/მასალა არის და იქნება ზუსტიდა არ არის/არ იქნება ყალბიარაზუსტიშეცდომაში შემყვანი ან/დაცილისმწამებლურიასევეარ განახორციელებთ სხვა ნებისმიერ ქმედებასრომელიც აკრძალულია/შეზღუდულია მოქმედი კანონმდებლობითამ წესებითდა პირობებით და კონფიდენციალობის პოლიტიკით ან/და არის უკანონოდამაბნეველიდისკრიმინაციული ან თაღლითური ან/და არღვევს ან ლახავსსხვების უფლებებს.

 

გამყიდველის (მოვაჭრისვალდებულება

გამყიდველი (მოვაჭრევალდებულია მომხმარებელს გადასცესხელშეკრულებით გათვალისწინებული პირობების შესაბამისი საქონელი.

 

საქონელი ხელშეკრულებით გათვალისწინებული პირობების შესაბამისსაქონლად მიიჩნევათუ იგი შეესაბამება გამყიდველის (მოვაჭრისმიერმომხმარებლისთვის მიწოდებულ აღწერას და მას აქვს იგივე თვისებებირომლებიც გამყიდველის (მოვაჭრისმიერ მომხმარებლისთვის წარდგენილსაქონლის ნიმუშს ჰქონდა.

 

გამყიდველის (მოვაჭრისმიერ მომხმარებლისთვის მიწოდებული აღწერისარარსებობის შემთხვევაში საქონელი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულიპირობების შესაბამის საქონლად მიიჩნევათუ იგი გამოსადეგია იმ მიზნისთვისრომლის თაობაზედაც მომხმარებელმა გამყიდველს (მოვაჭრესხელშეკრულების დადების დროს აცნობა და რომელსაც ის დაეთანხმა.

 

 

კანონისმიერი გარანტია

თუ საქონელი ნაკლის მქონე აღმოჩნდამომხმარებელს უფლება აქვსგამყიდველს (მოვაჭრესმოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლისუსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლაფასის შემცირებაან გავიდესხელშეკრულებიდან.

 

საქონლის შეკეთება და შეცვლა მომხმარებლის პირველი რიგის უფლებებიამომხმარებელს უფლება აქვსგამყიდველს (მოვაჭრესმოსთხოვოს საქონლისუსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლაგარდა იმ შემთხვევისაროდესაც ესსაქონლის ბუნებიდან გამომდინარეშეუძლებელია ან არათანაზომიერ ანშეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.

 

საქონელი შეკეთებული ან შეცვლილი უნდა იქნეს გონივრულ ვადაში (მაქსიმუმ30 კალენდარული დღე), ისერომ მომხმარებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანიშეფერხება საქონლის ბუნებისა და იმ მიზნის გათვალისწინებითრომლისთვისაც მან ეს საქონელი შეიძინა.

 

საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა გულისხმობს გამყიდველის(მოვაჭრისმიერ ყველა ხარჯის (მათ შორისფოსტისსამუშაო ძალისა დამასალების ხარჯებისგაწევასრომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებითგათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.

 

მომხმარებელს უფლება აქვსმოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარითქვას ხელშეკრულებაზეთუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:

 

ა) საქონლის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;

 

ბ) გამყიდველმა (მოვაჭრემსაქონელი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არშეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესიდაკარგა;

 

გ) გამყიდველის (მოვაჭრისმიერ საქონლის შეკეთება ან შეცვლამომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის.

 

 

 

მომხმარებელს უფლება აქვსხელშეკრულებიდან გასვლის შემთხვევაშიმოითხოვოს ხელშეკრულების შეუსრულებლობით მიყენებული ზიანისანაზღაურება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.

 

 

მომხმარებელს არ აქვს უფლებაუარი თქვას ხელშეკრულებაზეთუ საქონლისნაკლი უმნიშვნელოა.

 

 

იმის განსაზღვრისასთუ რამდენად არათანაზომიერია ან შეუსაბამოდ დიდიახარჯიგათვალისწინებული იქნება შემდეგი პირობები:

ა) საქონლის ან მომსახურების ფასი მისი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულპირობებთან შესაბამისობის შემთხვევაში;

 

ბ) საქონლის ან მომსახურების ხელშეკრულებით გათვალისწინებულპირობებთან შეუსაბამობის ხარისხი;

 

გ) საქონლის ნაკლის მომხმარებლისთვის შეფერხების შექმნის გარეშეაღმოფხვრის ალტერნატიული შესაძლებლობა.

 

თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის განმავლობაში აღმოაჩინასაწინააღმდეგოს დამტკიცებამდეიგულისხმებარომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისასთუსაქონლისბუნებიდან ან ნაკლის ხასიათიდან გამომდინარეეს შესაძლებელიაამშემთხვევაში მტკიცების ტვირთი გამყიდველს (მოვაჭრესეკისრებათუმომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის შემდეგ აღმოაჩინაიმის მტკიცების ტვირთირომ ნაკლი არსებობდასაქონლის მიწოდებისასმომხმარებელს ეკისრება.

 

 

 

 

 

 

კომერციული გარანტია

 

კონკრეტულ საქონელს/პროდუქტს კანონისმიერ გარანტიასთან ერთადშეიძლება გააჩნდეს კომერციული გარანტიარომლის პირობები მითითებულიიქნება კონკრეტული საქონლის აღწერილობაშიკომერციული გარანტია არზღუდავს კანონისმიერი გარანტიის პირობებს.

 

 

მომსახურების დაკავშირებული გარანტიები

ჩვენ მომსახურებას გაგიწევთ საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისადმომსახურებაში იგულისხმება ნებისმიერი მომსახურებარომელსაც ჩვენგიწევთმათ შორის საკურიერო მომსახურება და საშუამავლო მომსახურება(შემთხვევებიროცა ჩვენ არ ვართ მოვაჭრე და ვართ შუამავლი მოვაჭრესა დათქვენს შორის).

 

თუ ჩვენი მხრიდან ნაკლიანი მომსახურება გაგიწიეთ ან გადავაცილეთდაპირებულ ვადასთქვენ უნდა განგვისაზღვროთ ნაკლის აღმოფხვრისგონივრული დამატებითი ვადაგარდა იმ შემთხვევისაროდესაც ესმომსახურების ბუნებიდან გამომდინარე შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ანშეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვსროგორც ეს გათვალისწინებულიაკანონმდებლობით.

 

დამატებითი ვადის უშედეგოდ გასვლის შემთხვევაში თქვენ უფლება გაქვთ:

 

მოვაჭრიმ თავისი ხარჯით მომსახურების გაწევა ან ნაკლის აღმოფხვრა სხვაპირს შესთავაზოს.

მოითხოვოთ მომსახურების ფასის ადეკვატური შემცირება.

უარი თქვას ხელშეკრულებაზე და მოითხოვოს ზიანის ანაზღაურებასაქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.

 

დამატებითი ვადის განსაზღვრა სავალდებულო არ არისთუ აშკარაარომ ამასარავითარი შედეგი არ ექნებაან ხელშეკრულების შესრულებას მომსახურებისდროულად მიღებას უკავშირებთ.

 

თუ მოვაჭრემ დროულად არ დაიწყო მომსახურების გაწევა ან მომსახურებისპროცესი უსაფუძვლოდ ჭიანურდებარაც მომსახურების დათქმულ ვადაშიგაწევას შეუძლებელს ხდისმოვაჭრეს არ აქვს უფლებამოითხოვოსმომსახურების პროცესში გაწეული ხარჯების ანაზღაურებააგრეთვე გაწეულიმომსახურების საზღაურითუ მომხმარებელმა ხელშეკრულების ნაწილობრივიშესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა.