დაბრუნების პოლიტიკა

 თქვენ უფლება გაქვთ ყოველგვარი საფუძვლის მითითების გარეშე უარი თქვათდისტანციურ ან სარეწს გარეთ დადებულ ხელშეკრულებაზე და უკან დააბრუნოთშეძენილი საქონელი მათი ჩაბარებიდან 14 კალენდარული დღის ვადაშიაღნიშნული ვადის გასვლის შემდეგთქვენ კარგავთ უპირობოდ დაბრუნებისუფლებას.

 

საქონლის დაბრუნებისას ან სერვის-ცენტრში მიტანის დროს აუცილებელიასაქონელს თან ახლდეს თქვენთვის საქონლის ჩაბარების დროს კურიერის/მოვაჭრის მიერ გადმოცემული/თანდართული ყველა თანმხლები ნაწილები დადოკუმენტი.

 

გამყიდველი (მოვაჭრევალდებულია ნივთის უკან დაბრუნების შეტყობინებისმიღებიდან 14 კალენდარული დღის განმავლობაშიუკან დაუბრუნოსმომხმარებელს მის მიერ გადახდილი თანხამოვაჭრეს უფლება აქვსუარითქვას თანხის დაბრუნებაზე მანამსანამ საქონელს არ დაიბრუნებს ანმომხმარებლისგან არ მიიღებს საქონლის გაგზავნის დამადასტურებელდოკუმენტსიმის მიხედვითრომელიც უფრო ადრე განხორციელდება.

 

 

თანხის ანაზღაურება მოხდება გადახდის იმავე საშუალებებითრომლებიცმომხმარებელმა გამოიყენაგარდა იმ შემთხვევისაროდესაც მომხმარებელიგადახდის სხვა საშუალების გამოყენებაზე თანხმობას განაცხადებს.

 

 

მომხმარებლის მიერ დისტანციურ ხელშეკრულებაზე უარის თქმა ავტომატურადიწვევს დაკავშირებული ხელშეკრულებიდან მის გასვლას და პირვანდელიმდგომარეობის აღდგენას.

 

დაბრუნების უფლების/ინიცირების შეზღუდვა

 

 

მომხმარებელს არ აქვს უფლებაუარი თქვას ხელშეკრულებაზე და დააბრუნოსსაქონელი/პროდუქტი:

 

ა) მოვაჭრემ ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურება სრულადგასწიამან მომსახურების გაწევა მომხმარებლის წინასწარი თანხმობითდაიწყო და მომხმარებელმა იცოდარომ მომსახურების სრულად მიღებისშემთხვევაში დაკარგავდა ხელშეკრულებაზე უარის თქმის უფლებას;

 

ბ) ხელშეკრულებით გათვალისწინებულიარომ მიწოდებული საქონლის ანმომსახურების ფასი დამოკიდებულია ფინანსურ ბაზარზე არსებულცვლილებაზერომელსაც მოვაჭრე ვერ აკონტროლებს და რომელიცხელშეკრულებაზე უარის თქმის უფლების განხორციელებისთვის ამ კანონითდადგენილ ვადაში წარმოიშვა;

 

გ) საქონელი ან მომსახურება მომხმარებლის ინდივიდუალური შეკვეთით არისდამზადებული/შესრულებული;

 

დ) მიწოდებული საქონელი მალფუჭებადია ან მას მოკლე ვარგისობის ვადააქვს;

 

ე)მომხმარებელს მიეწოდა ჰერმეტულად დაცული საქონელიმისი ჰერმეტულობამიწოდების შემდეგ დაირღვა დაამდენადსაქონლის დაბრუნება შეუძლებელიაჯანმრთელობის ან ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო;

 

ვ) მიწოდებული საქონელი მიწოდების დროსმისი მახასიათებლებიდანგამომდინარეგანუყოფლად შეერწყა სხვა საქონელს;

 

ზ) დალუქული აუდიოან ვიდეოჩანაწერი ან პროგრამული უზრუნველყოფა დამისი ლუქი მიწოდების შემდეგ დაირღვა;

 

თ) ჟურნალ-გაზეთები ან სხვა სახის პერიოდული გამოცემაგარდა იმშემთხვევისაროდესაც მათი/მისი მიწოდების საფუძველი სააბონენტოხელშეკრულებაა;

 

ი) მომხმარებელს ციფრული შინაარსი მიეწოდა არამყარი მატარებლით დახელშეკრულების შესრულება მომხმარებლის წინასწარი თანხმობით დაიწყო.

 

კ) ხელშეკრულებით გათვალისწინებულია ალკოჰოლური სასმელების მიწოდებარომელთა ფასი შეთანხმდა ხელშეკრულების დადების მომენტშიხოლომიწოდება მოხდება 30 დღის შემდეგამასთანავეაღნიშნული ფასიდამოკიდებულია ბაზარზე არსებულ მერყეობაზერომელსაც მოვაჭრე ვერაკონტროლებს;

 

ლ) სპორტული ან კულტურული ღონისძიების ბილეთებიგარდა იმ შემთხვევისაროდესაც საქონლის გვერდზე მითითებულია დაბრუნების შესაძლებლობა.

 

მ) თუ მომხმარებელმა საქონელი დააზიანასაქონელს აკლია თანდართულიდოკუმენტები/ნაწილები ან საქონელს ეტყობა გამოყენების კვალი.  

 

ნ) 30 ლარამდე ღირებულების საქონელი

 

ო) კანონმდებლობით განსაზღვრულ სხვა შემთხვევებში.

 

 

შეკვეთის გაუქმება შეგიძლიათ შემდეგ შემთხვევებში:

 

შეკვეთის დაფიქსირებიდან 2 საათის განმავლობაშითუ შეკვეთის მიტანის/ჩაბარების ვადად განსაზღვრულია შეკვეთის (იმავედღე.

შეკვეთის დაფიქსირებიდან მომდევნო დღის 12:00 სთ-მდეთუ შეკვეთისმიტანის/ჩაბარების ვადად განსაზღვრულია 1 ან მეტი სამუშაო დღე.

 

ჩვენ ვსარგებლობთ საკურიერო მომსახურებითიმისთვის რათა დროულადმოგაწოდოთ შეკვეთაქვემოთ მითითებული წესები მოქმედებს მხოლოდ ჩვენსსატრანსპორტო მომსახურებაზე.

 

ტრანსპორტირების დროს ნივთის დაზიანებაზე პასუხისმგებლობა გვეკისრებაჩვენ.

 

შიდა პოლიტიკიდან გამომდინარეთქვენ არ გაქვთ შესაძლებლობა თავადწაიღოთ შეკვეთათუმცა გამონაკლის შემთხვევებშიშეკვეთის გაფორმებამდემითითებული იქნება მოვაჭრისგან წაღების ან მოვაჭრესთან შეხვედრითშეკვეთის მიღების შესაძლებლობა.

 

თბილისში შეკვეთის ჩაბარება ხორციელდება 1-დან 5 სამუშაო დღის ვადაშირეგიონებში კი - 2-დან 10 სამუშაო დღის ვადაშიშეკვეთის მიღების სავარაუდოთარიღი შეგიძლიათ იხილოთ შეკვეთის გვერდზეშეკვეთის განთავსებამდე.

 

იშვიათ შემთხვევაშიშეიძლება დაგვჭირდეს იმაზე მეტი დრო (მაგრამარაუმეტეს 15 სამუშაო დღისაშეკვეთის ჩასაბარებლადვიდრე ესგანსაზღვრულია წინამდებარე წესებით და პირობებით ან შეკვეთისგაფორმების დროს პლატფორმაზე არსებული ინფორმაციითაღნიშნულისთაობაზე შეკვეთის დამუშავების დასრულებისას შეგატყობინებთ ჩვენი ქოლ-ცენტრის თანამშრომლები.

 

შეკვეთის ჩაბარების ზუსტ თარიღს გაცნობებთ შეკვეთის ჩაბარებამდე მინიმუმდღით ადრე.

 

შეკვეთის ჩაბარების დღესმას შემდეგ რაც კურიერი წინასწარდაგიკავშირდებათ მინიმუმ 1 საათით ადრეშეგითანხმდებათ ნივთისმიწოდების დროისა და ადგილის შესახებმოვა თქვენს მისამართზე დაშეგხვდებათ ნივთის გადმოსაცემად.

 

 

გთხოვთშეამოწმოთ ნივთი მისი ჩაბარების დროს და იმ შემთხვევაში თუსაქონელს აქვს ვიზუალური ნაკლიარ ჩაიბაროთ იგი და დაუყონებლივ დაგვიკავშირდით ჩვენს საკომუნიკაციო არხებზე.

 

თქვენ მიერ მითითებულ ტელეფონის ნომერზე მიიღებთ კოდს (მოკლეტექსტური შეტყობინება ასევე შეიცავს ინფორმაციას იმის შესახებრომ თქვენახდენთ მიღებული პროდუქციის ვიზუალურ დათვალიერებას), რომელიც უნდაუკარნახოთ კურიერსამით თქვენ   ადასტურებთრომ თქვენ მიერ მიღებულპროდუქციას არ აქვს ვიზუალური ნაკლი.

 

ანაზღაურება

 

შეკვეთის/სერვისის ღირებულება შეგიძლიათ გადაიხადოთ საქართველოსტერიტორიაზე მოქმედი პლასტიკური ბარათით.

 

პლასტიკური ბარათით გადახდისას წარმოქმნილი პრობლემის გადაჭრისთვისმიმართეთ ქოლ-ცენტრს შემდეგ ნომერზე577 202101