დაბრუნების პოლიტიკა
თქვენ უფლება გაქვთ ყოველგვარი საფუძვლის მითითების გარეშე უარი თქვათდისტანციურ ან სარეწს გარეთ დადებულ ხელშეკრულებაზე და უკან დააბრუნოთშეძენილი საქონელი მათი ჩაბარებიდან 14 კალენდარული დღის ვადაში. აღნიშნული ვადის გასვლის შემდეგ, თქვენ კარგავთ უპირობოდ დაბრუნებისუფლებას.
საქონლის დაბრუნებისას ან სერვის-ცენტრში მიტანის დროს აუცილებელიასაქონელს თან ახლდეს თქვენთვის საქონლის ჩაბარების დროს კურიერის/მოვაჭრის მიერ გადმოცემული/თანდართული ყველა თანმხლები ნაწილები დადოკუმენტი.
გამყიდველი (მოვაჭრე) ვალდებულია ნივთის უკან დაბრუნების შეტყობინებისმიღებიდან 14 კალენდარული დღის განმავლობაში, უკან დაუბრუნოსმომხმარებელს მის მიერ გადახდილი თანხა. მოვაჭრეს უფლება აქვს, უარითქვას თანხის დაბრუნებაზე მანამ, სანამ საქონელს არ დაიბრუნებს ანმომხმარებლისგან არ მიიღებს საქონლის გაგზავნის დამადასტურებელდოკუმენტს, იმის მიხედვით, რომელიც უფრო ადრე განხორციელდება.
თანხის ანაზღაურება მოხდება გადახდის იმავე საშუალებებით, რომლებიცმომხმარებელმა გამოიყენა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მომხმარებელიგადახდის სხვა საშუალების გამოყენებაზე თანხმობას განაცხადებს.
მომხმარებლის მიერ დისტანციურ ხელშეკრულებაზე უარის თქმა ავტომატურადიწვევს დაკავშირებული ხელშეკრულებიდან მის გასვლას და პირვანდელიმდგომარეობის აღდგენას.
დაბრუნების უფლების/ინიცირების შეზღუდვა
მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე და დააბრუნოსსაქონელი/პროდუქტი:
ა) მოვაჭრემ ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურება სრულადგასწია, მან მომსახურების გაწევა მომხმარებლის წინასწარი თანხმობითდაიწყო და მომხმარებელმა იცოდა, რომ მომსახურების სრულად მიღებისშემთხვევაში დაკარგავდა ხელშეკრულებაზე უარის თქმის უფლებას;
ბ) ხელშეკრულებით გათვალისწინებულია, რომ მიწოდებული საქონლის ანმომსახურების ფასი დამოკიდებულია ფინანსურ ბაზარზე არსებულცვლილებაზე, რომელსაც მოვაჭრე ვერ აკონტროლებს და რომელიცხელშეკრულებაზე უარის თქმის უფლების განხორციელებისთვის ამ კანონითდადგენილ ვადაში წარმოიშვა;
გ) საქონელი ან მომსახურება მომხმარებლის ინდივიდუალური შეკვეთით არისდამზადებული/შესრულებული;
დ) მიწოდებული საქონელი მალფუჭებადია ან მას მოკლე ვარგისობის ვადააქვს;
ე)მომხმარებელს მიეწოდა ჰერმეტულად დაცული საქონელი, მისი ჰერმეტულობამიწოდების შემდეგ დაირღვა და, ამდენად, საქონლის დაბრუნება შეუძლებელიაჯანმრთელობის ან ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო;
ვ) მიწოდებული საქონელი მიწოდების დროს, მისი მახასიათებლებიდანგამომდინარე, განუყოფლად შეერწყა სხვა საქონელს;
ზ) დალუქული აუდიო- ან ვიდეოჩანაწერი ან პროგრამული უზრუნველყოფა დამისი ლუქი მიწოდების შემდეგ დაირღვა;
თ) ჟურნალ-გაზეთები ან სხვა სახის პერიოდული გამოცემა, გარდა იმშემთხვევისა, როდესაც მათი/მისი მიწოდების საფუძველი სააბონენტოხელშეკრულებაა;
ი) მომხმარებელს ციფრული შინაარსი მიეწოდა არამყარი მატარებლით დახელშეკრულების შესრულება მომხმარებლის წინასწარი თანხმობით დაიწყო.
კ) ხელშეკრულებით გათვალისწინებულია ალკოჰოლური სასმელების მიწოდება, რომელთა ფასი შეთანხმდა ხელშეკრულების დადების მომენტში, ხოლომიწოდება მოხდება 30 დღის შემდეგ, ამასთანავე, აღნიშნული ფასიდამოკიდებულია ბაზარზე არსებულ მერყეობაზე, რომელსაც მოვაჭრე ვერაკონტროლებს;
ლ) სპორტული ან კულტურული ღონისძიების ბილეთები, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც საქონლის გვერდზე მითითებულია დაბრუნების შესაძლებლობა.
მ) თუ მომხმარებელმა საქონელი დააზიანა, საქონელს აკლია თანდართულიდოკუმენტები/ნაწილები ან საქონელს ეტყობა გამოყენების კვალი.
ნ) 30 ლარამდე ღირებულების საქონელი
ო) კანონმდებლობით განსაზღვრულ სხვა შემთხვევებში.
შეკვეთის გაუქმება შეგიძლიათ შემდეგ შემთხვევებში:
შეკვეთის დაფიქსირებიდან 2 საათის განმავლობაში, თუ შეკვეთის მიტანის/ჩაბარების ვადად განსაზღვრულია შეკვეთის (იმავე) დღე.
შეკვეთის დაფიქსირებიდან მომდევნო დღის 12:00 სთ-მდე, თუ შეკვეთისმიტანის/ჩაბარების ვადად განსაზღვრულია 1 ან მეტი სამუშაო დღე.
ჩვენ ვსარგებლობთ საკურიერო მომსახურებით, იმისთვის რათა დროულადმოგაწოდოთ შეკვეთა. ქვემოთ მითითებული წესები მოქმედებს მხოლოდ ჩვენსსატრანსპორტო მომსახურებაზე.
ტრანსპორტირების დროს ნივთის დაზიანებაზე პასუხისმგებლობა გვეკისრებაჩვენ.
შიდა პოლიტიკიდან გამომდინარე, თქვენ არ გაქვთ შესაძლებლობა თავადწაიღოთ შეკვეთა, თუმცა გამონაკლის შემთხვევებში, შეკვეთის გაფორმებამდემითითებული იქნება მოვაჭრისგან წაღების ან მოვაჭრესთან შეხვედრითშეკვეთის მიღების შესაძლებლობა.
თბილისში შეკვეთის ჩაბარება ხორციელდება 1-დან 5 სამუშაო დღის ვადაში. რეგიონებში კი - 2-დან 10 სამუშაო დღის ვადაში, შეკვეთის მიღების სავარაუდოთარიღი შეგიძლიათ იხილოთ შეკვეთის გვერდზე, შეკვეთის განთავსებამდე.
იშვიათ შემთხვევაში, შეიძლება დაგვჭირდეს იმაზე მეტი დრო (მაგრამარაუმეტეს 15 სამუშაო დღისა) შეკვეთის ჩასაბარებლად, ვიდრე ესგანსაზღვრულია წინამდებარე წესებით და პირობებით ან შეკვეთისგაფორმების დროს პლატფორმაზე არსებული ინფორმაციით. აღნიშნულისთაობაზე შეკვეთის დამუშავების დასრულებისას შეგატყობინებთ ჩვენი ქოლ-ცენტრის თანამშრომლები.
შეკვეთის ჩაბარების ზუსტ თარიღს გაცნობებთ შეკვეთის ჩაბარებამდე მინიმუმ1 დღით ადრე.
შეკვეთის ჩაბარების დღეს, მას შემდეგ რაც კურიერი წინასწარდაგიკავშირდებათ მინიმუმ 1 საათით ადრე, შეგითანხმდებათ ნივთისმიწოდების დროისა და ადგილის შესახებ, მოვა თქვენს მისამართზე დაშეგხვდებათ ნივთის გადმოსაცემად.
გთხოვთ, შეამოწმოთ ნივთი მისი ჩაბარების დროს და იმ შემთხვევაში თუსაქონელს აქვს ვიზუალური ნაკლი, არ ჩაიბაროთ იგი და დაუყონებლივ დაგვიკავშირდით ჩვენს საკომუნიკაციო არხებზე.
თქვენ მიერ მითითებულ ტელეფონის ნომერზე მიიღებთ კოდს (მოკლეტექსტური შეტყობინება ასევე შეიცავს ინფორმაციას იმის შესახებ, რომ თქვენახდენთ მიღებული პროდუქციის ვიზუალურ დათვალიერებას), რომელიც უნდაუკარნახოთ კურიერს. ამით თქვენ ადასტურებთ, რომ თქვენ მიერ მიღებულპროდუქციას არ აქვს ვიზუალური ნაკლი.
ანაზღაურება
შეკვეთის/სერვისის ღირებულება შეგიძლიათ გადაიხადოთ საქართველოსტერიტორიაზე მოქმედი პლასტიკური ბარათით.
პლასტიკური ბარათით გადახდისას წარმოქმნილი პრობლემის გადაჭრისთვისმიმართეთ ქოლ-ცენტრს შემდეგ ნომერზე: 577 202101