წესები და პირობები

coffeepin.ge-ს წესები და პირობები

საკონტაქტო ინფორმაცია

დასახელება: შპს ტექნორიუმი

საიდენტიფიკაციო კოდი: 440890902

coffeepin.ge-ს საკონტაქტო ელ-ფოსტა: info@coffeepin.ge

პლატფორმის გამოყენების წესები და პირობები

წინამდებარე დოკუმენტი ადგენს პლატფორმის გამოყენების წესებსა დაპირობებს და  პლატფორმის მომხმარებლის უფლებებს. ამასთანავე, მომხმარებლის მიერ შეკვეთის განთავსების შემთხვევაში, იგი წარმოადგენსხელშეკრულებას მომხმარებელსა და კომპანიას შორის.

ჩვენი პლატფორმები არისელექტრონული კომერციის შესახებსაქართველოსკანონით გათვალისწინებული  შუალედური მომსახურების მიმწოდებელი. თუმცა, ცალკეულ შემთხვევაში ,,პლატფორმაშეიძლება წარმოადგენდესგამყიდველს (მოვაჭრეს), რის შესახებაც მითითებული იქნება კონკრეტულიგასაყიდი საქონლის/განცხადების აღწერილობაში.

მომხმარებლის, კომპანიისა და მოვაჭრის ურთიერთობა

იქ სადაც ჩვენ მხოლოდ შუალედური მომსახურების მიმწოდებელი ვართ, პასუხისმგებელი ვართ ჩვენი კურიერის მიერ საქონლის ტრანსპორტირებისასგამოწვეულ ზიანზე (საქონლის დაკარგვა ან დაზიანება), რამაც გამოიწვიასაქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებული მომხმარებლის ან/დამომსახურების მიმღების უფლებ(ებ)ის დარღვევა.

კომპანია პასუხისმგებელია პლატფორმის გაუმართაობით გამოწვეულ ზიანზე, რამაც გამოიწვია საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებულიმომხმარებლის უფლებ(ებ)ის დარღვევა.

 

იმ შემთხვევაში, როდესაც კომპანია არ წარმოადგენს გამყიდველს (მოვაჭრის), კონკრეტული გასაყიდი საქონლის აღწერაში მითითებული იქნება გამყიდველის(მოვაჭრის) სახელწოდების, საიდენტიფიკაციო კოდის, მისამართის, ელექტრონული ფოსტის, ტელეფონის ნომრების და არსებობის შემთხვევაშიმოვაჭრის მიერ შემუშავებული სხვა დამატებითი პირობების შესახებინფორმაცია, რომელთა მეშვეობითაც მომხმარებელს შეეძლება გამყიდველთან(მოვაჭრესთან) სწრაფი და ეფექტიანი კომუნიკაცია.

 

მომხმარებლის განცხადებები და გარანტიები 

 

წინამდებარე წესებსა და პირობებზე თანხმობით, თქვენ ადასტურებთ დაეთანხმებით, რომ:

 

თქვენ ხართ: ფიზიკური სრულ ქმედუნარიანი პირი (მინიმუმ 18 წლის) ანსაქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად უფლებაუნარიანი იურიდიულიპირი, რომელიც არ იმყოფება რაიმე სახის ზემოქმედების ქვეშ; არ ხართევროკავშირის მოქალაქე ან ევროკავშირის წევრი ქვეყნის რეზიდენტი პირი ანევროკავშირში დაფუძნებული იურიდიული პირი და პლატფორმების სერვისებისგამოყენების დროს არ იმყოფებით ევროკავშირის ტერიტორიაზე; და არ ხართპირი, ვისთანაც ტრანზაქციები აკრძალულია ეკონომიკური ან სავაჭროსანქციებით და თავისუფალი ნების გამოვლენის საფუძველზე.

 

თქვენ მიერ წარმოდგენილი ყველა ინფორმაცია/მასალა არის და იქნება ზუსტიდა არ არის/არ იქნება ყალბი, არაზუსტი, შეცდომაში შემყვანი ან/დაცილისმწამებლური. ასევე, არ განახორციელებთ სხვა ნებისმიერ ქმედებას, რომელიც აკრძალულია/შეზღუდულია მოქმედი კანონმდებლობით, ამ წესებითდა პირობებით და კონფიდენციალობის პოლიტიკით ან/და არის უკანონო, დამაბნეველი, დისკრიმინაციული ან თაღლითური ან/და არღვევს ან ლახავსსხვების უფლებებს.

 

გამყიდველის (მოვაჭრის) ვალდებულება

გამყიდველი (მოვაჭრე) ვალდებულია მომხმარებელს გადასცესხელშეკრულებით გათვალისწინებული პირობების შესაბამისი საქონელი.

 

საქონელი ხელშეკრულებით გათვალისწინებული პირობების შესაბამისსაქონლად მიიჩნევა, თუ იგი შეესაბამება გამყიდველის (მოვაჭრის) მიერმომხმარებლისთვის მიწოდებულ აღწერას და მას აქვს იგივე თვისებები, რომლებიც გამყიდველის (მოვაჭრის) მიერ მომხმარებლისთვის წარდგენილსაქონლის ნიმუშს ჰქონდა.

 

გამყიდველის (მოვაჭრის) მიერ მომხმარებლისთვის მიწოდებული აღწერისარარსებობის შემთხვევაში საქონელი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულიპირობების შესაბამის საქონლად მიიჩნევა, თუ იგი გამოსადეგია იმ მიზნისთვის, რომლის თაობაზედაც მომხმარებელმა გამყიდველს (მოვაჭრეს) ხელშეკრულების დადების დროს აცნობა და რომელსაც ის დაეთანხმა.

 

 

კანონისმიერი გარანტია

თუ საქონელი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, გამყიდველს (მოვაჭრეს) მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლისუსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, ფასის შემცირება) ან გავიდესხელშეკრულებიდან.

 

საქონლის შეკეთება და შეცვლა მომხმარებლის პირველი რიგის უფლებებია. მომხმარებელს უფლება აქვს, გამყიდველს (მოვაჭრეს) მოსთხოვოს საქონლისუსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ანშეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.

 

საქონელი შეკეთებული ან შეცვლილი უნდა იქნეს გონივრულ ვადაში (მაქსიმუმ30 კალენდარული დღე), ისე, რომ მომხმარებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანიშეფერხება საქონლის ბუნებისა და იმ მიზნის გათვალისწინებით, რომლისთვისაც მან ეს საქონელი შეიძინა.

 

საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა გულისხმობს გამყიდველის(მოვაჭრის) მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის, სამუშაო ძალისა დამასალების ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებითგათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.

 

მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარითქვას ხელშეკრულებაზე, თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:

 

ა) საქონლის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;

 

ბ) გამყიდველმა (მოვაჭრემ) საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არშეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესიდაკარგა;

 

გ) გამყიდველის (მოვაჭრის) მიერ საქონლის შეკეთება ან შეცვლამომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის.

 

 

 

მომხმარებელს უფლება აქვს, ხელშეკრულებიდან გასვლის შემთხვევაშიმოითხოვოს ხელშეკრულების შეუსრულებლობით მიყენებული ზიანისანაზღაურება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.

 

 

მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლისნაკლი უმნიშვნელოა.

 

 

იმის განსაზღვრისას, თუ რამდენად არათანაზომიერია ან შეუსაბამოდ დიდიახარჯი, გათვალისწინებული იქნება შემდეგი პირობები:

ა) საქონლის ან მომსახურების ფასი მისი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულპირობებთან შესაბამისობის შემთხვევაში;

 

ბ) საქონლის ან მომსახურების ხელშეკრულებით გათვალისწინებულპირობებთან შეუსაბამობის ხარისხი;

 

გ) საქონლის ნაკლის მომხმარებლისთვის შეფერხების შექმნის გარეშეაღმოფხვრის ალტერნატიული შესაძლებლობა.

 

თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის განმავლობაში აღმოაჩინა, საწინააღმდეგოს დამტკიცებამდეიგულისხმება, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, თუ, საქონლისბუნებიდან ან ნაკლის ხასიათიდან გამომდინარე, ეს შესაძლებელია. ამშემთხვევაში მტკიცების ტვირთი გამყიდველს (მოვაჭრეს) ეკისრება. თუმომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის შემდეგ აღმოაჩინა, იმის მტკიცების ტვირთი, რომ ნაკლი არსებობდასაქონლის მიწოდებისას, მომხმარებელს ეკისრება.

 

 

 

 

 

 

კომერციული გარანტია

 

კონკრეტულ საქონელს/პროდუქტს კანონისმიერ გარანტიასთან ერთადშეიძლება გააჩნდეს კომერციული გარანტია, რომლის პირობები მითითებულიიქნება კონკრეტული საქონლის აღწერილობაში. კომერციული გარანტია არზღუდავს კანონისმიერი გარანტიის პირობებს.

 

 

მომსახურების დაკავშირებული გარანტიები

ჩვენ მომსახურებას გაგიწევთ საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად. მომსახურებაში იგულისხმება ნებისმიერი მომსახურება, რომელსაც ჩვენგიწევთ, მათ შორის საკურიერო მომსახურება და საშუამავლო მომსახურება(შემთხვევები, როცა ჩვენ არ ვართ მოვაჭრე და ვართ შუამავლი მოვაჭრესა დათქვენს შორის).

 

თუ ჩვენი მხრიდან ნაკლიანი მომსახურება გაგიწიეთ ან გადავაცილეთდაპირებულ ვადას, თქვენ უნდა განგვისაზღვროთ ნაკლის აღმოფხვრისგონივრული დამატებითი ვადა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, მომსახურების ბუნებიდან გამომდინარე შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ანშეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს, როგორც ეს გათვალისწინებულიაკანონმდებლობით.

 

დამატებითი ვადის უშედეგოდ გასვლის შემთხვევაში თქვენ უფლება გაქვთ:

 

მოვაჭრიმ თავისი ხარჯით მომსახურების გაწევა ან ნაკლის აღმოფხვრა სხვაპირს შესთავაზოს.

მოითხოვოთ მომსახურების ფასის ადეკვატური შემცირება.

უარი თქვას ხელშეკრულებაზე და მოითხოვოს ზიანის ანაზღაურებასაქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.

 

დამატებითი ვადის განსაზღვრა სავალდებულო არ არის, თუ აშკარაა, რომ ამასარავითარი შედეგი არ ექნება, ან ხელშეკრულების შესრულებას მომსახურებისდროულად მიღებას უკავშირებთ.

 

თუ მოვაჭრემ დროულად არ დაიწყო მომსახურების გაწევა ან მომსახურებისპროცესი უსაფუძვლოდ ჭიანურდება, რაც მომსახურების დათქმულ ვადაშიგაწევას შეუძლებელს ხდის, მოვაჭრეს არ აქვს უფლება, მოითხოვოსმომსახურების პროცესში გაწეული ხარჯების ანაზღაურება, აგრეთვე გაწეულიმომსახურების საზღაური, თუ მომხმარებელმა ხელშეკრულების ნაწილობრივიშესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა.

შეკვეთა

შეძენილი საქონლის მიმღები/ჩამბარებელი შეიძლება იყოს თავად შემძენი(მომხმარებელი) პირადად ან მომხმარებლის მიერ მითითებული ნებისმიერისხვა პირი.

 

თუ შეკვეთას არ იბარებთ პირადად და გსურთ, რომ თქვენს ნაცვლად იგიჩაიბაროს სხვა პირმა, ასეთ შემთხვევაში, თქვენ უნდა მოგვაწოდოთ (კურიერს/ქოლ-ცენტრს) ჩამბარებლის პირადი მონაცემები, კერძოდ, სახელი, გვარი, პირადი ნომერი და მისამართი, რათა შევძლოთ ჩამბარებლის სწორადიდენტიფიცირება და საქონლის ჩაბარება.

 

მომხმარებლის/მომსახურების მიმღების მიერ შეკვეთის ელექტრონულიფორმით განთავსებისას, მოვაჭრე შეკვეთის მიღებას ადასტურებსელექტრონული საშუალებით. თუმცა, შეკვეთის დამუშავების დროს (არაუმეტეს 2 დღე) შესაძლოა აღმოჩნდეს რომ გამყიდველს/მოვაჭრეს არ აქვს თქვენ მიერშეკვეთილი საქონელი მარაგში. ჩვენ ვიტოვებთ უფლებამოსილებას მივიღოთგადაწყვეტილება ზემოაღნიშნული მიზეზით თქვენი შეკვეთის გაუქმებაზე დარომლის თაობაზეც დაუყოვნებლივ გაცნობებთ.

 

პლატფორმაზე გამოცხადებული ფასდაკლებებისა და სპეციალურიშეთავაზებების დროს, კონკრეტული საქონლის ხელმისაწვდომობისა დამარაგში არსებობის შესახებ ინფორმაცია მოცემულია პლატფორმაზე. გაზრდილი მოთხოვნიდან გამომდინარე, ჩვენ ვცდილობთ მარაგების რეალურდროში განახლებას, თუმცა შესაძლოა დაფიქსირდეს შემთხვევა, როდესაცმოთხოვნა აღემატება საქონლის მარაგში დარჩენილ რაოდენობას. თუკი თქვენმიერ შეკვეთის განთავსებისას აღმოჩნდა, რომ კონკრეტული ფასდაკლებულინივთის მარაგი ამოიწურა, აღნიშნულის შესახებ შეგატყობინებთ შეკვეთისგანთავსებიდან 3 საათის განმავლობაში.

 

პლატფორმაზე მითითებული საქონლის რაოდენობა მუდმივად ცვალებადია დათქვენს მიერ მისი შეძენის მომენტში შესაძლოა იგი მარაგში აღარ იყოს. გთხოვთ, საქონლის შეძენამდე დაგვიკავშირდით კომუნიკაციის თავშიგანსაზღვრული პლატფორმის ქოლ-ცენტრის ნომერზე, ჩვენ გადავამოწმებთგამყიდველთან თქვენი სასურველი საქონლის მარაგში არსებობის ფაქტს ანდაუკავშირდით გამყიდველს საქონელთან დაკავშირებით სწორი და უახლესიინფორმაციის მისაღებად. ამასთანავე, გაცნობებთ, რომ საქონლის შესახებჩვენი ქოლ-ცენტრის გამოყენებით ინფორმაციის გადამოწმება შესაძლებელიასამუშაო დღეებში (ორშაბათი-პარასკევი) და საათებში (10:00 – 18:00).

 

 

შეკვეთის გაუქმება შეგიძლიათ შემდეგ შემთხვევებში:

 

შეკვეთის დაფიქსირებიდან 2 საათის განმავლობაში, თუ შეკვეთის მიტანის/ჩაბარების ვადად განსაზღვრულია შეკვეთის (იმავე) დღე.

შეკვეთის დაფიქსირებიდან მომდევნო დღის 12:00 სთ-მდე, თუ შეკვეთისმიტანის/ჩაბარების ვადად განსაზღვრულია 1 ან მეტი სამუშაო დღე.

 

ჩვენ ვსარგებლობთ საკურიერო მომსახურებით, იმისთვის რათა დროულადმოგაწოდოთ შეკვეთა. ქვემოთ მითითებული წესები მოქმედებს მხოლოდ ჩვენსსატრანსპორტო მომსახურებაზე.

 

ტრანსპორტირების დროს ნივთის დაზიანებაზე პასუხისმგებლობა გვეკისრებაჩვენ.

 

შიდა პოლიტიკიდან გამომდინარე, თქვენ არ გაქვთ შესაძლებლობა თავადწაიღოთ შეკვეთა, თუმცა გამონაკლის შემთხვევებში, შეკვეთის გაფორმებამდემითითებული იქნება მოვაჭრისგან წაღების ან მოვაჭრესთან შეხვედრითშეკვეთის მიღების შესაძლებლობა.

 

თბილისში შეკვეთის ჩაბარება ხორციელდება 1-დან 5 სამუშაო დღის ვადაში. რეგიონებში კი - 2-დან 10 სამუშაო დღის ვადაში, შეკვეთის მიღების სავარაუდოთარიღი შეგიძლიათ იხილოთ შეკვეთის გვერდზე, შეკვეთის განთავსებამდე.

 

იშვიათ შემთხვევაში, შეიძლება დაგვჭირდეს იმაზე მეტი დრო (მაგრამარაუმეტეს 15 სამუშაო დღისა) შეკვეთის ჩასაბარებლად, ვიდრე ესგანსაზღვრულია წინამდებარე წესებით და პირობებით ან შეკვეთისგაფორმების დროს პლატფორმაზე არსებული ინფორმაციით. აღნიშნულისთაობაზე შეკვეთის დამუშავების დასრულებისას შეგატყობინებთ ჩვენი ქოლ-ცენტრის თანამშრომლები.

 

შეკვეთის ჩაბარების ზუსტ თარიღს გაცნობებთ შეკვეთის ჩაბარებამდე მინიმუმ1 დღით ადრე.

 

შეკვეთის ჩაბარების დღეს, მას შემდეგ რაც კურიერი წინასწარდაგიკავშირდებათ მინიმუმ 1 საათით ადრე, შეგითანხმდებათ ნივთისმიწოდების დროისა და ადგილის შესახებ, მოვა თქვენს მისამართზე დაშეგხვდებათ ნივთის გადმოსაცემად.

 

 

გთხოვთ, შეამოწმოთ ნივთი მისი ჩაბარების დროს და იმ შემთხვევაში თუსაქონელს აქვს ვიზუალური ნაკლი, არ ჩაიბაროთ იგი და დაუყონებლივ დაგვიკავშირდით ჩვენს საკომუნიკაციო არხებზე.

 

თქვენ მიერ მითითებულ ტელეფონის ნომერზე მიიღებთ კოდს (მოკლეტექსტური შეტყობინება ასევე შეიცავს ინფორმაციას იმის შესახებ, რომ თქვენახდენთ მიღებული პროდუქციის ვიზუალურ დათვალიერებას), რომელიც უნდაუკარნახოთ კურიერს. ამით თქვენ   ადასტურებთ, რომ თქვენ მიერ მიღებულპროდუქციას არ აქვს ვიზუალური ნაკლი.

 

ანაზღაურება

 

შეკვეთის/სერვისის ღირებულება შეგიძლიათ გადაიხადოთ საქართველოსტერიტორიაზე მოქმედი პლასტიკური ბარათით.

 

პლასტიკური ბარათით გადახდისას წარმოქმნილი პრობლემის გადაჭრისთვისმიმართეთ ქოლ-ცენტრს შემდეგ ნომერზე: 577 202101

 

 

 

ტრანსპორტირება

 

თქვენ მიერ საქონლის შეძენის შემდეგ შეკვეთის ტრანსპორტირებასა დათქვენთვის მოწოდებას მოვახდენთ ჩვენ, ჩვენი თანამშრომლების ანპარტნიორი საკურიერო კომპანიების დახმარებით.

საკურიერო მომსახურების საფასური დგინდება ინდივიდუალურად, მომხმარებლის მიერ შეკვეთის გაფორმებამდე, რომელსაც ანაზღაურებსმომხმარებელი.

 

 

 

 

 

 

 

კომპანიის მიერ შეკვეთის გაუქმება

 

კომპანია უფლებამოსილია, ცალმხრივად, მომხმარებლის მიერ წინამდებარეწესების და პირობების დარღვევის, ტექნიკური შეფერხების არსებობისას, მოვაჭრის მოთხოვნით - საქონლის მარაგში არ არსებობისას, მომხმარებლისმოთხოვნით, მომხმარებლის მიერ შეკვეთის არ ჩაბარების და წინამდებარეწესებით განსაზღვრულ სხვა შემთხვევებში მოახდინოს მომხმარებლის მიერგანხორციელებული ტრანზაქციის/ოპერაციის/შეკვეთის ცალმხრივად გაუქმება, რომლის თაობაზეც დაუყონებლივ აცნობებს მომხმარებელს.  

მომხმარებლის მიერ განხორციელებული/დაფიქსირებული ტრანზაქციის/შეკვეთის კომპანიის მხრიდან ამ თავში განსაზღვრული საფუძვლით გაუქმებისშემთხვევაში, კომპანია ვალდებულია მომხმარებელს, იმავე საბანკო ანგარიშზედა იმავე ოდენობით დაუბრუნოს (თუ მხარეები სხვა მეთოდზე არშეთანხმდებიან), მომხმარებლის მიერ გადახდილი თანხა.

 

 

დაბრუნების პოლიტიკა

 

თქვენ უფლება გაქვთ ყოველგვარი საფუძვლის მითითების გარეშე უარი თქვათდისტანციურ ან სარეწს გარეთ დადებულ ხელშეკრულებაზე და უკან დააბრუნოთშეძენილი საქონელი მათი ჩაბარებიდან 14 კალენდარული დღის ვადაში. აღნიშნული ვადის გასვლის შემდეგ, თქვენ კარგავთ უპირობოდ დაბრუნებისუფლებას.

 

 

საქონლის დაბრუნებისას ან სერვის-ცენტრში მიტანის დროს აუცილებელიასაქონელს თან ახლდეს თქვენთვის საქონლის ჩაბარების დროს კურიერის/მოვაჭრის მიერ გადმოცემული/თანდართული ყველა თანმხლები ნაწილები დადოკუმენტი.

 

გამყიდველი (მოვაჭრე) ვალდებულია ნივთის უკან დაბრუნების შეტყობინებისმიღებიდან 14 კალენდარული დღის განმავლობაში, უკან დაუბრუნოსმომხმარებელს მის მიერ გადახდილი თანხა. მოვაჭრეს უფლება აქვს, უარითქვას თანხის დაბრუნებაზე მანამ, სანამ საქონელს არ დაიბრუნებს ანმომხმარებლისგან არ მიიღებს საქონლის გაგზავნის დამადასტურებელდოკუმენტს, იმის მიხედვით, რომელიც უფრო ადრე განხორციელდება.

 

 

თანხის ანაზღაურება მოხდება გადახდის იმავე საშუალებებით, რომლებიცმომხმარებელმა გამოიყენა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მომხმარებელიგადახდის სხვა საშუალების გამოყენებაზე თანხმობას განაცხადებს.

 

 

მომხმარებლის მიერ დისტანციურ ხელშეკრულებაზე უარის თქმა ავტომატურადიწვევს დაკავშირებული ხელშეკრულებიდან მის გასვლას და პირვანდელიმდგომარეობის აღდგენას.

 

დაბრუნების უფლების/ინიცირების შეზღუდვა

 

 

მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე და დააბრუნოსსაქონელი/პროდუქტი:

 

ა) მოვაჭრემ ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურება სრულადგასწია, მან მომსახურების გაწევა მომხმარებლის წინასწარი თანხმობითდაიწყო და მომხმარებელმა იცოდა, რომ მომსახურების სრულად მიღებისშემთხვევაში დაკარგავდა ხელშეკრულებაზე უარის თქმის უფლებას;

 

ბ) ხელშეკრულებით გათვალისწინებულია, რომ მიწოდებული საქონლის ანმომსახურების ფასი დამოკიდებულია ფინანსურ ბაზარზე არსებულცვლილებაზე, რომელსაც მოვაჭრე ვერ აკონტროლებს და რომელიცხელშეკრულებაზე უარის თქმის უფლების განხორციელებისთვის ამ კანონითდადგენილ ვადაში წარმოიშვა;

 

გ) საქონელი ან მომსახურება მომხმარებლის ინდივიდუალური შეკვეთით არისდამზადებული/შესრულებული;

 

დ) მიწოდებული საქონელი მალფუჭებადია ან მას მოკლე ვარგისობის ვადააქვს;

 

ე)მომხმარებელს მიეწოდა ჰერმეტულად დაცული საქონელი, მისი ჰერმეტულობამიწოდების შემდეგ დაირღვა და, ამდენად, საქონლის დაბრუნება შეუძლებელიაჯანმრთელობის ან ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო;

 

ვ) მიწოდებული საქონელი მიწოდების დროს, მისი მახასიათებლებიდანგამომდინარე, განუყოფლად შეერწყა სხვა საქონელს;

 

ზ) დალუქული აუდიო- ან ვიდეოჩანაწერი ან პროგრამული უზრუნველყოფა დამისი ლუქი მიწოდების შემდეგ დაირღვა;

 

თ) ჟურნალ-გაზეთები ან სხვა სახის პერიოდული გამოცემა, გარდა იმშემთხვევისა, როდესაც მათი/მისი მიწოდების საფუძველი სააბონენტოხელშეკრულებაა;

 

ი) მომხმარებელს ციფრული შინაარსი მიეწოდა არამყარი მატარებლით დახელშეკრულების შესრულება მომხმარებლის წინასწარი თანხმობით დაიწყო.

 

კ) ხელშეკრულებით გათვალისწინებულია ალკოჰოლური სასმელების მიწოდება, რომელთა ფასი შეთანხმდა ხელშეკრულების დადების მომენტში, ხოლომიწოდება მოხდება 30 დღის შემდეგ, ამასთანავე, აღნიშნული ფასიდამოკიდებულია ბაზარზე არსებულ მერყეობაზე, რომელსაც მოვაჭრე ვერაკონტროლებს;

 

ლ) სპორტული ან კულტურული ღონისძიების ბილეთები, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც საქონლის გვერდზე მითითებულია დაბრუნების შესაძლებლობა.

 

მ) თუ მომხმარებელმა საქონელი დააზიანა, საქონელს აკლია თანდართულიდოკუმენტები/ნაწილები ან საქონელს ეტყობა გამოყენების კვალი.  

 

ნ) 30 ლარამდე ღირებულების საქონელი

 

ო) კანონმდებლობით განსაზღვრულ სხვა შემთხვევებში.

 

 

 

 

 

 

 

აქციები/ფასდაკლებები

 

 

ჩვენ პერიოდულად შესაძლოა შემოგთავაზოთ აქცია/ფასდაკლებები(მარკეტინგული აქტივობები).

 

აქციით/ფასდაკლებით სარგებლობა შეუძლიათ მხოლოდ რეგისტრირებულმომხმარებლებს.

 

მარკეტინგული აქტივობების/აქციის პირობები განისაზღვრებაინდივიდუალურად.

 

მომხმარებელი აქციაში ჩართვამდე დეტალურად უნდა გაეცნოს მის პირობასპლატფორმის საშუალებით, ამასთანავე მომხმარებელმა მარკეტინგულაქტივობაში ჩართვის შემთხვევაში უნდა დაიცვას ამ აქტივობის/აქციისპირობები.

 

აქციაში ჩართვა ავტომატურად ნიშნავს, რომ მომხმარებელი ეთანხმება მას.

 

რეგისტრაცია და ანგარიშის (პროფილის) მართვა

 

ანგარიშის (პროფილის) შექმნის დროს და პროფილში მითითებულიმონაცემების სიზუსტეზე სრული პასუხისმგებლობა გეკისრებათ თქვენ. ჩვენ არვართ პასუხისმგებელი თქვენი მხრიდან არასწორი ინფორმაციის მოწოდებითგამოწვეულ ზიანზე. კომპანია უფლებამოსილია, ნებისმიერ დროს მოითხოვოსთქვენგან ინფორმაციის სისწორის დადასტურება ან დოკუმენტების ანსხვაგვარი მტკიცებულების წარმოდგენა.

პლატფორმაზე რეგისტრაციისა და ვერიფიკაციის შემდეგ, ვებგვერდის ან/დააპლიკაციის გამოყენებას შეძლებთ ავტორიზაციის გავლის შემდეგ. ავტორიზაცია ხორციელდება თქვენს მიერ დაფიქსირებული ელ-ფოსტის, ტელეფონის ნომრით და პაროლის საშუალებით.

 

პლატფორმაზე ავტორიზაციისას თქვენ უფლებამოსილი ხართ საკუთარმონაცემებს დაუკავშიროთ, მათ შორის, სოციალური ქსელ(ებ)ის (Facebook, Google) გვერდ(ებ)ი და აპლიკაციაში შესასვლელად გამოიყენოთ საკუთარი სოციალურიქსელის ანგარიში (ასეთი ტექნიკური შესაძლებლობების არსებობისშემთხვევაში).

 

 

 

 

 

 

აკრძალულია მომხმარებლის სახელში ნებისმიერი სახის შეურაცხმყოფელიფრაზის მითითება.

 

უსაფრთხოდ შეინახეთ თქვენი პირადი ანგარიშის (პროფილის) წვდომისკოდები/მონაცემები და არასდროს გაუმჟღავნოთ ისინი მესამე პირებს. ამასთან, უსაფრთხოებიდან გამომდინარე გირჩევთ შეარჩიოთ რთული პაროლი, რომელიც შედგება ციფრების, სხვადასხვა სიმბოლოებისა და ასოებისაგან დაპერიოდულად მოახდინეთ მისი განახლება.

თქვენ პასუხისმგებლობას იღებთ თქვენი ანგარიშით განხორციელებულნებისმიერ ქმედებაზე. იმ შემთხვევაში, თუ პირი სხვისი სახელითა დამითითებით ახორციელებს წვდომას თქვენს ანგარიშზე, იგულისხმება, რომ მასგააჩნია საკმარისი უფლებამოსილება, იმოქმედოს თქვენი სახელით. კომპანიაარ არის პასუხისმგებელი მესამე პირის მიერ თქვენს ანგარიშზე უნებართვო ანთქვენი ნებართვით განხორციელებულ წვდომისას დამდგარ ზიანზე.

 

ანგარიშის (პროფილის) დახურვა

 

თქვენ (მომხმარებელი) უფლებამოსილი ხართ ნებისმიერ დროს კომპანიისპლატფორმაზე მომხმარებლის რეგისტრირებული ელ-ფოსტიდან ვებგვერდისელექტრონულ ფოსტის მისამართზე წერილობითი მიმართვით მოითხოვოთთქვენი ანგარიშის (პროფილის) დახურვა.

 

ანგარიშის (პროფილის) დახურვის მოთხოვნამდე დარწმუნდით, რომ ყველათქვენი ვალდებულება შესრულებულია და არ გიფიქსირდებათ მიმდინარედავალიანება ან ვალდებულება გამყიდველის/მოვაჭრის/კომპანიის მიმართ.

 

თქვენი მომართვის დაფიქსირებიდან 30 სამუშაო დღის ვადაში ჩვენ მოვახდენთთქვენი მოთხოვნის შესრულებას - თქვენი ანგარიშის (პროფილის) დახურვას.

 

 

 

დახურულ ანგარიშზე არსებული პერსონალური მონაცემების რეგულირება

 

თქვენი პერსონალური მონაცემების წაშლის უფლება განისაზღვრებაპერსონალურ მონაცემების დაცვის შესახებ საქართველოს მოქმედი კანონით.

 

 

კომპანია ახდენს თქვენი პერსონალური მონაცემების წაშლას ისეთიმეთოდებით როგორიცაა დაშიფვრა და ფსევდონიმიზაცია. თქვენი მხრივ, თქვენუნდა გაასუფთაოთ ქეში, ქუქი ფაილები და ისტორია თითოეული ბრაუზერისგან, რომელიც გამოიყენეთ პლატფორმებზე შესასვლელად. თუ თქვენ ჩამოტვირთეთკომპანიის აპლიკაცია თქვენს ნებისმიერ მოწყობილობაზე, თქვენ უნდაწაშალოთ ის.

 

 

ანგარიშის (პროფილის) დახურვისა და პერსონალური მონაცემების წაშლისსაგამონაკლისო შემთხვევები

 

ჩვენ არ შეგვიძლია დავხუროთ ან წავშალოთ თქვენი ანგარიში/მონაცემები თუ:

 

თქვენ გიფიქსირდებათ მიმდინარე ვალდებულება/დავალიანება კომპანიის/გამყიდველის/მომსახურების მიმწოდებლის მიმართ;

 

ანგარიშთან დაკავშირებული მონაცემები საჭიროა თაღლითური ან უკანონოქმედებების გამოვლენის/თავიდან აცილების/შემსუბუქების ან გამოძიებისმიზნით;

ანგარიშთან დაკავშირებული მონაცემები საჭიროა ჩვენთვის რელევანტურიკანონებისა და რეგულაციების შესასრულებლად;

 

ანგარიშთან დაკავშირებული მონაცემები საჭიროა საჩივრებზე რეაგირებისმოსახდენად და მათი მოგვარების გზების მოსაძიებლად

 

არსებობს ბრძანება/განკარგულება/გადაწყვეტილება შესაბამისიუფლებამოსილი ორგანოს მხრიდან ანგარიშთან დაკავშირებული მონაცემებისშენარჩუნება/შენახვაზე.

 

 

 

თუ თქვენი მონაცემების წაშლას ვერ განვახორციელებთ რაიმე სახის მიზეზით, იგი შენარჩუნებული იქნება ჩვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავებისპოლიტიკის (კონფიდენციალობის პოლიტიკის) შესაბამისად.

 

 

 

 

ინტელექტუალური საკუთრება

 

მომხმარებელმა არ უნდა განახორციელოს ისეთი ქმედება, რაც ხელყოფსპლატფორმის ან ნებისმიერი მესამე მხარის მფლობელობაში არსებულიინტელექტუალური საკუთრების უფლებებს. პლატფორმაზე/ვებგვერდზემითითებული ნებისმიერი ინფორმაციის/შინაარსის, მათ შორის ლოგო, პიქტოგრამა, გრაფიკა, სურათი, გამოსახულება, პატენტი, მომსახურების/სასაქონლო ნიშნები, დიზაინი, განცხადების/პროდუქტის(საქონლის)/სერვისისკონტენტი/აღწერა, კომპანიის მიერ შექმნილი ვიზუალური მედია, ვებგვერდის/პლატფორმის დიზაინის, პროგრამული უზრუნველყოფის ნაკრების, ძირითადპროგრამული კოდების, პროგრამული უზრუნველყოფისა და სხვაინტელექტუალური საკუთრების (რეგისტრირებული, ან არარეგისტრირებული) უნებართვო გამოყენება, დამუშავება ან/და გამოქვეყნება (მათ შორისსოციალურ მედიაში)  კომპანიის წინასწარი წერილობითი თანხმობის გარეშე. კომპანიის თანხმობა არ არის საჭირო, თუ წინამდებარე მონაცემებისგამოყენება ხორციელდება არაკომერციული, პირადი მიზნებისთვის და იმშემთხვევებში, როცა წინასწარ თანხმობას არ ითვალიწინებს საქართველოსკანონმდებლობა, ან შესაბამისი საერთაშორისო რეგულაცია.

 

აკრძალული ქმედებები და მისი შედეგები

პლატფორმებზე მკაცრად აკრძალულია შემდეგი ტრანზაქციის/ქმედებისგანხორციელება:

 

 

მარკეტინგული აქტივობებში ჩართვის/მონაწილეობის პირობების დარღვევა.

ვებგვერდის წესების დარღვევით სხვადასხვა ქმედებების/ტრანზაქციებისგანხორციელება.

აკრძალულია ოპერაცია/ტრანზაქცია/ქმედება, რომელიც არღვევს საქართველოსკანონმდებლობით დადგენილ მოქმედ მოთხოვნებს ან მესამე პირებისუფლებებს. 

 

 

 

 

აკრძალული ქმედებების შედეგები და კომპანიის უფლებები

 

 

ჩვენ შესაძლოა ამ თავში მითითებული აკრძალული ქმედებები შევცვალოთსაჭიროებისამებრ. იმ შემთხვევაში, თუ თქვენ განახორციელებთ, ან შეეცდებითგანახორციელოთ ამ თავში მითითებული ამკრძალავი ოპერაცია/ქმედება ანსაქართველოს კანონმდებლობით აკრძალული ნებისმიერი სხვა ქმედება, ჩვენუფლება გვაქვს: შევწყვიტოთ ან შევაჩეროთ თქვენ მიერ განხორციელებულიოპერაცია/ტრანზაქცია/ქმედება ან/და ვაცნობოთ სამართალდამცავ ორგანოებსგანხორციელებული ოპერაციის შესახებ; ან/და შევწყვიტოთ წინამდებარეხელშეკრულება და ჩვენსა და თქვენს შორის არსებული დამატებითიშეთანხმება (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) ან/და; დავბლოკოთ/წაშალოთპლატფორმაზე არსებული თქვენი ანგარიში (პროფილი) ან/და მოგთხოვოთთქვენი ქმედებით დამდგარი ზიანის ანაზღაურება ან წესების დარღვევითმიღებული სარგებლის ჩვენთვის დაბრუნება.

 

პლატფორმის პასუხისმგებლობის შეზღუდვა

 

ჩვენ გარანტიას ვერ მოგცემთ, რომ პლატფორმა იქნება მუდმივადხელმისაწვდომი ან/და ყოველთვის იმუშავებს შეფერხების გარეშე, თუმცა, პასუხს ვაგებთ პლატფორმის გაუმართაობით გამოწვეული ზიანისათვის, რომლითაც დაირღვამომხმარებლის უფლებების შესახებსაქართველოსკანონითა დაელექტრონული კომერციის შესახებსაქართველოს კანონითგათვალისწინებული თქვენი უფლებები.

 

მარეგულირებელი კანონმდებლობა და დავების გადაწყვეტის წესი 

 

წინამდებარე პირობები რეგულირდება და განიმარტება საქართველოსკანონმდებლობის შესაბამისად.

 

 

პრეტენზიის არსებობის შემთხვევაში წერილობით მოგვმართეთ შემდეგმისამართზე info@coffeepin.ge. პრეტენზიის მიღებიდან არაუმეტეს 14 (თოთხმეტი) კალენდარული დღის ვადაში ჩვენ განვიხილავთ მას და დაგიბრუნდებითუკუკავშირით.

 

ნებისმიერი დავა გადაწყდება მოლაპარაკების გზით. იმ შემთხვევაში თუმოლაპარაკება იქნება წარუმატებელი, თქვენ შესაძლებლობა გაქვთ მიმართოთსსიპ - საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს(დავის შინაარსის გათვალისწინებით) ან პირდაპირ სასამართლოს.